Trenerzy

Setki przeprowadzonych godzin szkoleniowych to fundament naszego doświadczenia, samorozwój to podstawa naszej wiedzy, a zadowolenie uczestników to klucz do najlepszych efektów.

Tomasz Rykaczewski

Tomasz Rykaczewski

Założyciel Domu Trenerów. Przedsiębiorca z zamiłowania i charakteru. Trener biznesu z międzynarodową certyfikacją American Certification Institute (ACI). Ekonomista, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Nauczyciel akademicki na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, gdzie również zajmuje się konsultacjami w ramach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Obecnie zawodowo związany z zarządzaniem projektami.

Fundator i wiceprezes Fundacji Prospekt, zajmującej się edukacją ekonomiczno-prawną. Od wielu lat współpracuje z różnymi organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami.

Dodatkowo inwestor indywidualny, twórca artykułów i komentarzy ekonomicznych przy współpracy z różnymi think tankami i mediami oraz nauczyciel języka niemieckiego.

Z zamiłowania fan nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań wspierających efektywność pracy.

Jakub Krawiec

Jakub Krawiec

Psycholog, doktorant i wykładowca na Wydziale Psychologii Uniwersytetu SWPS w Warszawie. Uczestnik studiów podyplomowych na kierunku Data Science na Politechnice Warszawskiej. Ukończył staże badawcze na Uniwersytecie w Cambridge i Uniwersytecie Metropolitalnym w Oslo. Pracował jako project manager w firmie Sotrender, gdzie prowadził projekty badawcze obejmujące analizę danych z mediów społecznościowych i internetu.

Od 8 lat związany z sektorem pozarządowym. Współzałożyciel Fundacji Inicjatyw Psychologicznych. Były wiceprzewodniczący ds. studenckich Zarządu Krajowego Niezależnego Zrzeszenia Studentów.

Od 9 lat zaangażowany w projekty edukacyjne i szkoleniowe. Na swoim koncie ma setki godzin przeprowadzonych szkoleń z analizy danych, komunikacji czy z dziedziny podejmowania decyzji. Jednym z jego ostatnich przedsięwzięć jest portal NGO Camp – pierwszy w Polsce portal z certyfikowanymi szkoleniami dla sektora NGO typu MOOC.

Łukasz Samborski

Łukasz Samborski

Dyrektor gdańskiej Fundacji RC, związany z sektorem pozarządowym od 10 lat. Jest ekspertem w zakresie m.in. finansowania działań NGO. Wcześniej koordynator wielu projektów społecznych oraz edukacyjnych. Poza pracą na rzecz Fundacji RC, reprezentuje organizacje pozarządowe w naszym kraju, będąc członkiem Rady Działalności Pożytku Publicznego VII Kadencji. Jest również członkiem Krajowego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej III kadencji przy Ministrze Rodziny i Polityki Społecznej, w ramach którego pracuje w grupach roboczych ds. strategicznych oraz edukacyjnych. Członek Zarządu Pomorskiej Sieci Centrów Organizacji Pozarządowych. Współzałożyciel i Prezes Fundacji Rozwoju Społeczno-Gospodarczego PROSPEKT.

Od lutego do grudnia 2021 roku członek zespołu eksperckiego przy Przewodniczącym Komitetu do spraw Pożytku Publicznego w zakresie opracowania kształtu nowej ustawy o Radzie Dialogu Obywatelskiego.

Współautor raportu pt. „Finansowanie organizacji pozarządowych przez JST w latach 2020 i 2021”.

Absolwent Wydziału Ekonomicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Naukowe zainteresowania skupia wokół ekonomii, przede wszystkim aspektów finansowych w III sektorze.

Igor 2

Igor Subocz

Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR.

Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.

W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.

Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia.

Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.

avatar biznes

Mateusz Ellwardt

Przedsiębiorca prowadzący sklepy internetowe „ESP Trade” i dyrektor handlowy agencji marketingowej „Happy Business”. Certyfikowany trener biznesu. Jako prezes pomorskiego zrzeszenia przedsiębiorców „BNI”, prowadząc networkingi biznesowe buduje relacje między przedstawicielami różnych branż.
Szkoleniowiec z pasją do dzielenia się wiedzą. Z wyksztalcenia Inżynier Informatyki ze specjalizacją programowanie, co wykorzystuje na co dzień tworząc automatyzacje i optymalizacje procesów. Doradca wspierający firmy startujące z budowaniem procesów biznesowych i obiegów dokumentów. Szkoli działy pracujące
na Microsoft Office 365 z lepszego wykorzystywania posiadanych narzędzi oraz pokazuje nowe, które w pakiecie już posiadają. Doświadczenie w marketingu i IT pokazało, że do projektowania aplikacji trzeba podchodzić stawiając na pierwszym miejscu użytkownika.

Posiadając wiedzę o rozwiązaniach chmurowych nie zaskoczy cię sytuacja, która wymaga pracy zdalnej. A kwalifikacje te pozwalają znaleźć w dzisiejszych czasach wygodną pracę z domu lub w modelu hybrydowym.

Karolina Ciepłucha

HR Business Parter, konsultant HR oraz trener biznesu z międzynarodową certyfikacją American Certification Institute (ACI).  

 

W swojej pracy stawia na kreatywne rozwiązania, budowanie trwałych relacji oraz optymistyczne podejście do nowych wyzwań. Na co dzień realizuje projekty związane z employer brandingiem, rekrutacją i onboardingiem, mentoringiem, komunikacją, budowaniem zespołów, zarządzaniem zmianą oraz zarządzaniem przez cele. Od ponad 5 lat wspiera menedżerów oraz właścicieli firm w podejmowaniu decyzji strategicznych, biznesowych, personalnych oraz organizacyjnych. Prowadzi szkolenia i warsztaty z kompetencji miękkich. We współpracy mocny akcent stawia na: zaufanie, zasady, świadomość i myślenie pytaniami. Bo zanim cokolwiek się zacznie, należy zadać sobie pytanie: po co?  

Jeśli jesteś zainteresowany współpracą z wybranym trenerem napisz do nas na: