#ShortyTreningowe

Szkolenie
Marka osobista na LinkedIn
- STRONA GŁÓWNA
- Szkolenie LinkedIn
2 Co zyskasz?
- Dowiesz się w jaki sposób LinkedIn przyda Ci się w rozwoju zawodowym
- Zbudujesz profesjonalny wizerunek w sieci
- Zwiększysz swoją atrakcyjność dla przyszłych pracodawców
- Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do rozwoju biznesu
- Poznasz podstawy efektywnego budowania sieci kontaktów
3 Kiedy i gdzie?
- 05.04.2023
- 13:00 - 17:00
- Online
Sprawdź Twój kalendarz

4 Program szkolenia
- Garść faktów o LinkedIn
- LinkedIn w liczbach
- Kogo znajdę na LinkedIn?
- Czy warto korzystać z LinkedIn?
- Konfiguracja profilu – kluczowe elementy
- Mistrzowski nagłówek i wizualizacja
- Opis – kluczowy punkt profilu
- Wiarygodność – doświadczenie zawodowe, umiejętności i rekomendacje
- Personalizacja URL profilu
- Profil Premium – czy i kiedy warto?
- Budowanie sieci kontaktów
- Zdefiniowanie celu kontaktu i grup docelowych
- Jak wyszukać i pozyskiwać odpowiednie osoby
- W jaki sposób zachęcić do kontaktu – pasywne pozyskanie
- Zasady i ograniczenia budowania sieci
- W jaki sposób pisać wiadomości – na co zwrócić uwagę
- Personalizacja – gwóźdź programu
- Wiadomosć InMail – co to i czemu to służy
- Ćwiczenia praktyczne
- Skonstruowanie nagłówka
- Utworzenie szablonu wiadomości
- Wykorzystanie wyszukiwarki i poszerzenie sieci kontaktów z grupy docelowej
- Social selling index – sprawdzimy atrakcyjność profilu
Warsztat vs. wykład
5 Trener

Igor Subocz
Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR.
Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.
W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.
Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia.
Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.
6 Cena

350zł
Liczba miejsc ograniczona do 12 osób.
Zapisz się już dziś zgłaszając się mailowo lub bezpośrednio przez aplikację poniżej.