Szkolenie
Marka osobista na LinkedIn

#ShortyTreningowe

1 Temat

Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę, prowadzić biznes i kreować wizerunek eksperta

2 Co zyskasz?

3 Kiedy i gdzie?

Sprawdź Twój kalendarz

4 Program szkolenia

  • Garść faktów o LinkedIn
    • LinkedIn w liczbach
    • Kogo znajdę na LinkedIn?
    • Czy warto korzystać z LinkedIn?
  • Konfiguracja profilu – kluczowe elementy
    • Mistrzowski nagłówek i wizualizacja
    • Opis – kluczowy punkt profilu
    • Wiarygodność – doświadczenie zawodowe, umiejętności i rekomendacje
    • Personalizacja URL profilu
    • Profil Premium – czy i kiedy warto?
  • Budowanie sieci kontaktów
    • Zdefiniowanie celu kontaktu i grup docelowych
    • Jak wyszukać i pozyskiwać odpowiednie osoby
    • W jaki sposób zachęcić do kontaktu – pasywne pozyskanie
    • Zasady i ograniczenia budowania sieci
    • W jaki sposób pisać wiadomości – na co zwrócić uwagę
    • Personalizacja – gwóźdź programu
    • Wiadomosć InMail – co to i czemu to służy
  • Ćwiczenia praktyczne
    • Skonstruowanie nagłówka
    • Utworzenie szablonu wiadomości
    • Wykorzystanie wyszukiwarki i poszerzenie sieci kontaktów z grupy docelowej
    • Social selling index – sprawdzimy atrakcyjność profilu

Warsztat vs. wykład

5 Trener

Igor Subocz

Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR.

Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.

W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.

Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia.

Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.

6 Cena

350zł

Liczba miejsc ograniczona do 12 osób.

Zapisz się już dziś zgłaszając się mailowo lub bezpośrednio przez aplikację poniżej.