Szkolenie
Value Proposition canvas

1 Temat

Model Value proposition canvas. Dopasuj swój produkt do realnych potrzeb klienta

2 Co zyskasz?

3 Kiedy i gdzie?

Sprawdź swój kalendarz

4 Program szkolenia

  1. Segment klientów
    • Czym jest potrzeba na rynku?
    • Sposoby poznawania potrzeb klientów
    • metody segmentacji klientów
    • nasza grupa docelowa
  2. Wartość produktu/usługi 
    • czym właściwie jest nasz produkt/usługa?
    • czym jest wartość produktu/usługi dla klienta?
    • jak rozpoznawać wartości produktu? 
  3. Zastosowanie Value Proposition Canvas w praktyce – dopasowanie wartości do potrzeb
    • zestawienie segmentu klientów z ofertą wartości 
    • selekcja potrzeb
  4. Dalsze zastosowanie informacji z VPC
    • marketingowe zastosowanie wniosków z modelu
    • dopracowanie projektu pod kątem potrzeb

Praktyka vs. wykład

5 Trener

Tomasz Rykaczewski

Założyciel Domu Trenerów. Przedsiębiorca z zamiłowania i charakteru. Trener biznesu z międzynarodową certyfikacją American Certification Institute (ACI). Ekonomista, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Nauczyciel akademicki na Wyższej Szkole Administracji i Biznesu w Gdyni, gdzie również zajmuje się konsultacjami w ramach Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości. Obecnie zawodowo związany z zarządzaniem projektami.

Fundator i wiceprezes Fundacji Prospekt, zajmującej się edukacją ekonomiczno-prawną. Od wielu lat współpracuje z różnymi organizacjami pozarządowymi i przedsiębiorcami.

Dodatkowo inwestor indywidualny, twórca artykułów i komentarzy ekonomicznych przy współpracy z różnymi think tankami i mediami.

Z zamiłowania fan nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań wspierających efektywność pracy.

6 Cena

300zł

Liczba miejsc ograniczona do 10 uczestników. 

Zgłoś się wysyłając maila lub bezpośrednio poprzez aplikację poniżej.