Szkolenie
aktywne słuchanie

1 Temat

Aktywne słuchanie – jak słuchać żeby usłyszeć?

2 Co zyskasz?

3 Kiedy i gdzie?

Sprawdź swój kalendarz

4 Program szkolenia

  1. Aktywne słuchanie – o czym mowa?
  2. Zasady aktywnego słuchania – kiedy widać i słychać, że rozumiem?
    a. Jak słuchać werbalnie i niewerbalnie
  3. Techniki aktywnego słuchania – do czego są nam potrzebne i jak je wykorzystać?
    a. Poznanie czym jest m.in. parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie uczuć.
    b. W jakich sytuacjach można je wykorzystać?
    c. Jak do konkretnego celu dobrać odpowiednią technikę?
    d. Jak za pomocą konkretnych technik docenić pracownika, dać mu feedback, poprosić o skonkretyzowanie wypowiedzi?
  4. Intencja – po co mam wiedzieć o co mi chodzi?
    a. Co to jest intencja?
    b. Znaczenie intencji w komunikacji interpersonalnej i w aktywnym słuchaniu.
  5. Błędy i bariery utrudniające aktywne słuchanie.
    a. Jakie zachowania werbalne i niewerbalne powodują, że mówiący może czuć się niesłuchany.

Praktyka vs. wykład

5 Trener

Karolina Ciepłucha

HR Business Parter, konsultant HR oraz trener biznesu z międzynarodową certyfikacją American Certification Institute (ACI).  

 

W swojej pracy stawia na kreatywne rozwiązania, budowanie trwałych relacji oraz optymistyczne podejście do nowych wyzwań. Na co dzień realizuje projekty związane z employer brandingiem, rekrutacją i onboardingiem, mentoringiem, komunikacją, budowaniem zespołów, zarządzaniem zmianą oraz zarządzaniem przez cele. Od ponad 5 lat wspiera menedżerów oraz właścicieli firm w podejmowaniu decyzji strategicznych, biznesowych, personalnych oraz organizacyjnych. Prowadzi szkolenia i warsztaty z kompetencji miękkich. We współpracy mocny akcent stawia na: zaufanie, zasady, świadomość i myślenie pytaniami. Bo zanim cokolwiek się zacznie, należy zadać sobie pytanie: po co?  

6 Cena

300zł

Liczba miejsc ograniczona do 10 uczestników. 

Zgłoś się wysyłając maila lub bezpośrednio poprzez aplikację poniżej.