
Szkolenie
aktywne słuchanie
- STRONA GŁÓWNA
- Szkolenie Aktywne słuchanie
2 Co zyskasz?
- poznasz narzędzia pozwalające dokładniej zdobyć od rozmówcy informacje, których potrzebujesz
- zdobędziesz wiedzę, jak za pomocą aktywnego słuchania możesz docenić pracownika
- wzmocnisz umiejętności komunikacyjne pozwalające zbudować z rozmówcą relację opartą na szacunku i zaufaniu
- poznasz techniki słuchania, które pozwolą Ci wydobyć od rozmówcy informacje na temat jego punktu widzenia
3 Kiedy i gdzie?
- 28.04.2023
- 9:00 - 13:00
- Online
Sprawdź swój kalendarz

4 Program szkolenia
- Aktywne słuchanie – o czym mowa?
- Zasady aktywnego słuchania – kiedy widać i słychać, że rozumiem?
a. Jak słuchać werbalnie i niewerbalnie - Techniki aktywnego słuchania – do czego są nam potrzebne i jak je wykorzystać?
a. Poznanie czym jest m.in. parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie uczuć.
b. W jakich sytuacjach można je wykorzystać?
c. Jak do konkretnego celu dobrać odpowiednią technikę?
d. Jak za pomocą konkretnych technik docenić pracownika, dać mu feedback, poprosić o skonkretyzowanie wypowiedzi? - Intencja – po co mam wiedzieć o co mi chodzi?
a. Co to jest intencja?
b. Znaczenie intencji w komunikacji interpersonalnej i w aktywnym słuchaniu. - Błędy i bariery utrudniające aktywne słuchanie.
a. Jakie zachowania werbalne i niewerbalne powodują, że mówiący może czuć się niesłuchany.
Praktyka vs. wykład
5 Trener

Karolina Ciepłucha
HR Business Parter, konsultant HR oraz trener biznesu z międzynarodową certyfikacją American Certification Institute (ACI).
W swojej pracy stawia na kreatywne rozwiązania, budowanie trwałych relacji oraz optymistyczne podejście do nowych wyzwań. Na co dzień realizuje projekty związane z employer brandingiem, rekrutacją i onboardingiem, mentoringiem, komunikacją, budowaniem zespołów, zarządzaniem zmianą oraz zarządzaniem przez cele. Od ponad 5 lat wspiera menedżerów oraz właścicieli firm w podejmowaniu decyzji strategicznych, biznesowych, personalnych oraz organizacyjnych. Prowadzi szkolenia i warsztaty z kompetencji miękkich. We współpracy mocny akcent stawia na: zaufanie, zasady, świadomość i myślenie pytaniami. Bo zanim cokolwiek się zacznie, należy zadać sobie pytanie: po co?
6 Cena

300zł
Liczba miejsc ograniczona do 10 uczestników.
Zgłoś się wysyłając maila lub bezpośrednio poprzez aplikację poniżej.